Känner mig så nere och orkeslös

Känner mig så orkelös hade trott att jag skulle komma tillbaka till jobbet med ny energi eftersom jag varit ledig en längre tid.Men känner ingen glädje och energi för jobbet eller något annat heller. Kände att jag tappade sugen när vi blev av med två barn på vår avdelning och ska nu skola in två mindre barn. Förstår inte hur jag ska orka med inskolningar igen med en massa gråt och gnäll. Börjar känna mer och mer nu att jag behöver jobba med större barn ett tag. För att få ny energi och för att jag ska få chans att utvecklas mer som pedagog. Jag har ju mest jobbat med små barn ända sedan jag började jobba i barngrupp för tio års sedan.Så nu behöver jag nya utmaningar.

Idag ska jag och Carro på teater och se på föreställningen kött ska bli kul att gå på teater var ju ett bra tag sedan nu.

Kommentarer
Postat av: mehtap

Min söta Sandra, jag tycker absolut du ska satsa på ett annat jobb. Inte orkar man med inskolningar hela tiden, vi hade ju likadant när vi jobbade tillsammans.

Ha en underbar teaterbesök idag! Kram

2011-01-08 @ 12:25:53
Postat av: angel

Instämmer med Methap här,Tycker med att du ska försöka med annat jobb.. Förändringar är bra.



Ja ska bli kul med teater i dag

2011-01-08 @ 15:11:21
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Gums!

Jag tycker att du ska prata med din chef och berätta hur du känner och bli omflyttad till en annan avdelning. Tillsvidarejobb växer inte på träd. Ta upp din utbildning på det samtalet också. Vi kan sätta oss ner och planera samtalet, skriva ned lite punkter osv om du vill. Jag har också kännt att saker har varit jobbiga en tid, men vi får ta tag i det gemensamt! Vecka 3 är gratis träningsvecka, synd bara att Owe jobbar kväll, men vi kan säkert få till nåt!

Kram på dig!!!

2011-01-09 @ 11:27:23
Postat av: Monika

Det var jag i förra, glömde skriva namn! :(

Monika

2011-01-09 @ 11:28:08
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 11:18:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0