Blir så trött på alla efter tre raggare

Igår hade jag en fullspäckad dag med namngivningsfest för Vidar, Ladies night med några väninnnor som var väldigt trevligt och roligt.På hemväg fick jag ett telefonsamtal från min kollega Sara som tyckte att jag skulle med henne och Ida in till stan och dansa. Eftersom jag älskar att dansa var jag väl inte speciellt svårövertalad. Fast jag egentligen var rätt så trött.Vi åkte in till Valand och dansade loss natten lång jag hade verkligen görroligt. Sara och Ida är två härliga kollegor.Efter tre blir killarna på Valand som tokiga och fattar inte att man inte är intresserade av dem. Satt och pratade med en kille som var typ 24 år. I början var samtalet helt normalt men givetvis tar det inte långt tid innan han började prata om att han ville följa med hem. När jag avböjer ger han sig inte så här lät samtalet mellan oss på ett ungefär:
Men hur blir det ska jag föja med dig hem?
Nej säger jag.
Men är du inte kåt då?
Nej borde jag vara det säger jag?
Du kan bli säger han.
Jag reser mig och går därifrån.

Innan dess har jag talat om för honom att han är en typisk efter tre raggare.
Ida och Sara hade också fullt upp med flera intensiva killar efter sig som inte gav med sig fast de visade sina förlovningsringar. Jag hann få en annan kille efter mig också tack och lov hann han aldrig börja prata om sex.
När jag gick från Valand var jag vansinnig jag talade högt så att alla killar hörde.
Att killar bara verka vilja ha något att stoppa sin jävla snopp i.
Att de inte skäms? Tror de verkligen att deras jävla snoppar skulle vara så fantatiska så att man bara skulle hoppa på första erbjudande!

Tänk om man som tjej faktiskt bara kunde få ut och dansa med väninnorna utan skamliga förslag!
Nej fy skäms på er killar!


Kommentarer
Postat av: Hasse

Jag kan nog konstatera att deras beteende kl 3 pa natten inte handlar om filosofiska funderingar utan mera en primats tankar pa fortplantning. Om jag vore du hade gatt med i en salsaklubb. Fragan ar fri ;)

2010-10-14 @ 20:25:04
Postat av: mehtap

Usch,låter hemskt! Samma sak gäller ju också när tjejer har sk. utmanande kläder, då tolkas detta också som om hon är villig för allt som erbjuds.....

Hasse där uppe är min Hasse förresten;)

2010-10-15 @ 19:20:06
Postat av: Sandra

Det får bli en salsaklubb fortsättningsvis eller gå hem före tre på natten. För killar verkar bara tänka med en sak efter klockan tre!



Kram på er Hasse och Mehtap

2010-10-16 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0