Sidmallar, kodmallar,cykeljävel och bullbak

Idag åkte vi hem till Carro för att Stefan skulle hjälpa henne med hennes avhoppade cykelkedja. Det var mer än att göra än vi befarat. Vi blev kvar där fyra timmar och Stefan fick tillslut ge upp. Tror nog det är dags för Carro och invenstera i en ny cykel. 

Carro försökte lära mig hur jag kan lägga in bakgrundsmallar etc till bloggen. Hmm det är ju en djungel det där. Fattar nada!

Väl hemma blev det matlagning och nu har vi satt igång en bullbak. Det var flera års sedan vi bakade bullar hemma. Så får väl se om vi lyckas.

Kommentarer
Postat av: angel

jag får nog göra dets Får önska mig en när jag fyller år..

2010-08-04 @ 16:04:46
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0