Nu är glada julen slut slut slut......

Nu var julen slut det går så fort över borde vara lite längre med tanke hur mycket det är att göra innan den infaller.Jag var helt slut när julafton väl kom. Sprang som en dåre i affärer i tre dagar innan jag blev klar med julklapparna .Maten skulle lagas och julgodis och kakor fixas.Ändå har jag det bra som åker hem till mamma och pappa där de ändå gjort det mesta.

Va härligt det är att se alla förväntansfulla barn som knappt orkar vänta på att tomten ska komma.
Tillslut kom tomten och barnen blev glada över alla fina klappar.

Idag är det skönt att vara ledig från jobbet och inte behöva gå dit förrän den 4 januari igen.
En ny termin med nya möjligheter med ny inspiration från mig och mina kollegor.

Idag har jag försökt sitta lite med skolarbete igen måste göra lite kompletteringar.
Den 3 januari börjar en ny kurs och vilket schema vi fått är där varje måndag och ingen tid hemma för självstudier.Så  nu gäller det att jag tvingar mig själv att sitta på kvällarna och läsa och skriva.För att inte bli för stressad innan inlämning.

Gott nytt år till er som läser min lilla blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0