Det tar aldrig slut och jag är helt slut

Gud vad jag sliter vet inte om jag någonsin kommer ikapp.
Suttit hela helgen och varje kväll med skolarbete, försöker verkligen komma i kapp men vet inte om jag kommer att orka.Det tar aldrig slut efter vår långa sjukhusvistelse här hemma kom jag verkligen efter med skolarbetet.
Vill vara i kapp nu och ägna mig åt böckerna i den nya kursen som började i måndags.
Hjälp hur ska jag orka!?

I morgon är det fredag då blir det tjöt och go mat och dryck tillsammans med några kollegor. på lördag blir det nog att åka till syrran och fira mina systersöner på lördag ska barnen på barnkalas och däremellan ska jag hinner förberedda mig inför examination på måndag.

Jag är trött men svårt att somna men hoppas på att kunna somna snart.

Gonatt från en trött Sandra


Kommentarer
Postat av: lovisa

Godmorgon allt bra?:D

2011-03-18 @ 10:18:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0