Vaken i natten

Jaha då sitter jag här då klockan är 3:57 pip visst jag borde sova men kan inte.
Har så fruktansvärd värk i ryggen så jag vet inte hur jag ska ligga.
Har haft det i flera veckor nu ,och vissa dagar har jag svårt att röra mig jag kanske borde uppsöka läkare eller sjukgymnatik.

När jag är vaken om nätterna kommer också en massa tankar upp om allt jag borde göra plugga,träna,äta rätt etc.Vad kan jag göra åt det nu mitt i natten egentligen men tankarna bara mal.

På onsdag kommer min kära vän och hennes familj som jag har inte sett på över 2,5 år.
Känns helt overkligt att vi ska träffas igen och helt fantatiskt kommer bli en härlig tid med prat,skratt och en massa cappucino.

Nu börjar magen kurra också ska nog ta en banan och lite värktabletter och hoppas att snart jag kan sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0