På gång igen

Har inte bloggat på flera månader nu har inte haft någon lust helt enkelt.
Men tänkte komma igång igen nu under semestern.

Nu är den efterlängtade semestern äntligen här!
I fredags efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar för där befann sig Tilda och Elvira sedan i måndags.
Det var härligt att träffas igen!

På lördagen blev det fnt väder så det var stranden som gällde.
Tyvärr är inte mina barn så där jättepigga på att bada i varken hav eller sjöar så de tröttnade snabbt.
Men jag badade och tom simmade det var riktigt gott i vattnet.
När vi hade ätit lunch så begav  vi oss iväg till mjösund där mamma och pappa deltog i en kappsegling.
Barnen provade sina flytvästar och badade en stund.
När tävlingen var klar var det dags för oss att hoppa på båten och segla iväg till lilla Brattön och käka middag.
Det var verkligen fint där på hemvägen började det bildas mörka moln på himlen.
Under natten regnade det rejält men när morgonen kom var det fint igen.

Innan vi gav oss i väg hemåt till götet igen stannade vi till vid hällungen och badade och åter igen vad de mest jag som badade.Stefan doppade sig inte ens han är en riktig badkruka!

När vi kom hem till Götet gjorde jag mig i ordning och begav mig till Ida på födelsedagsfest en lugn och trevlig kväll.

Igår var det första semesterdagen och den innehöll tre ovanliga aktiveter för mg rensa ogräs,cykla och jogga.
Gick så där med joggningen fixade inte alls att springa på asfalt men när jag kom till bra underlg gick det super!
Idag ska jag jogga med Carro vid slättadamm mer är inte planerat ännu men kanske blir det en tur till Lundbybadet med barnen.

Nej nu ska jag avsluta käka lite frukost och städa och plocka i huset!


Kommentarer
Postat av: Angel(Konstnär)

Kul att läsa din blogg och att du börjat skriva igen :)

2011-07-12 @ 08:40:02
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Sandra.Du har en ny bloggläsare så du får allt fortsätta blogga vidare nu:)

Kram från Linda

2011-07-15 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0