Trötter

Jösses vad trött jag varit idag!Höll på att somna när jag la barnen på jobbet idag.
Blev något bättre när det blev kaffe och tårta på jobbet.
I början av veckan var det ju hemskt på jobbet.
Men nu har det gått bra de senaste dagarna. Trots att vi haft vikarie.
Men vi har också haft resurs, och det gör så klart en del att man är fyra istället för tre.

I kväll har jag packat för morgondagen då vi ska på det årliga höstlägret med föräldrakooperativet.
I år ska vi till Bassholmen en ö på Orust någonstans.
Jag hoppas det inte blir för regnigt i morgon.
För det kan ju få en på dåligt humör.

Jag skriver mer i bloggen på söndag!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej! svara på dagens fråga. skulle vara otroligt snällt. för jag har lite ångest.

tack i för väg.

kram :)



http://beccakan.blogg.se/2010/september/dagens-fraga.html#comment

2010-09-13 @ 11:49:17
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0