Röja,bus och nostalgi

Hej!

Idag började vi dagen med att röja. Jag röjde i vårt sovrum. Vilka lycka när jag slängde hälften av Stefans kläder. Han har så fullt i byrålådorna att det går inte att stänga. Slängde en massa fula kläder från typ 95. Han varken slänger eller köper nytt så det var välbehövligt. Efter mycket röjande börja vi med källaren  så i morgon blir det renova och slänga skräp. Jag tog med barnen till lek och buslandet så de och även jag fick busa. När vi kom hem åt vi tacos och sedan hade jag lovat Tilda att hon skulle få mina bokmärken.När vi öppnade  min brudkista visade det sig vara en massa klistermärken. Det var mycket kul i brudkistan. Blev sittande en lång stund och läste en massa gamla brev och kort. Det stod b l a Grattis  Sandra på 18 årsdagen hmm det var 1990 alltså 20 års sedan jag var 18. Skit va åren har gått fort!Det kändes lite knepigt att läsa vissa brev från folk som jag inte längre ha kontakt med. Funderar på hur de har det idag!?

Kommentarer
Postat av: angel

skrattar! så du fick äntligen slänga stefans gamla kläder*Bra*Nu får du släpa med honom och shoppa lite nytt :)Vill rensa ut och slänga gubbens th shirtar meds

2010-07-11 @ 22:13:23
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sök upp dina gamla vänner på fb!

2010-07-12 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0