Ödsmålsvistelsen

Har varit i Ödsmål några dagar vi har bott i mina föräldras lilla *stuga* på tomten. Så mysigt att sova där.I söndags när vi kom var det vackert väder. Så vi gick ner till stranden för att ta premiärdoppet i havet. Några av mina vänner kom dit och badade med sina barn. Vi skrattade och pratade en riktig mysig och härlig kväll.

Under måndagen regnade det i stort sett hela dagen så vi åkte till Torp för att titta på golv och tapeter. Nu är vi ännu mer förvirrade på vad vi ska köpa. Just nu känns det som att det kommer inte bli någonting för att det är så svårt att bestämma sig. På kvällen bakade vi en massa bullar det var gott!

Idag var det fint väder igen så vi badade och solade.
E skrämde slaget på mig när hon hoppade rakt i min famn från stegen utan att jag var riktigt beredd.
T simmade med sin simdyna hon är jätteduktig, jag tror snart att hon kommer lära sig och simma utan hjälp.

Träffade syrran hennes minsting hade växt mycket sen vi såg sist. Det är inte klokt vad tiden går fort i en bebis liv. Han är så söt så jag bara smälter.

Nu måste jag leta reda på ett par lila trosor med katter på som E vill ha.
Sen ska jag ringa min fina vän M i norrland.

Kommentarer
Postat av: carroGurka

Jag hoppas att jag snart får se min lilla systerson snart igen,, Undrar vad han ska heta?

När jag träffar honom ska jag pussa och lukta på honom :)

2010-07-22 @ 23:55:25
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0