Nu börjar jag blogga!

Hej!

Min väninna Mehtap lilla tycker att jag ska börja blogga.
För att hon tycker att jag alltid uppdaterar min status på facebook
Där jag redogör vad jag gör dag för dag.
Så för henne och för er andra kommer nu mitt första blogginlägg om hur min dag har varit.

Idag åkte jag, gubben,ungarna och min kära väninna Carro till Slottskogen.
Vi tittade på sälar, pingviner och gick en sväng på barnen zoo.
Vi fikade och Tilda fick vänta i evighet på att rida.
Jag, Carro och Elvira gick och lekte på Plikta.
Stefan åkte hem med ungarna och jag och Carro promenerade in mot stan.
Vi stannande på en trevlig grekisk restaurang.
God mat en öl och en massa prat så klart.

Vi promenerade bort mot avenyn tittade i affärer.
Carro och jag köpte likadana prickiga kjolar,
Sedan gick vi och provade en massa sandaler.
Men som vanligt hittade vi inget då både jag och Carro är kvinnor med breda fötter.

Det blev en god mjukglass med chokladströssel innan det var dags att ta sig hem med värkande fötter.
Efter att vi gått hela dagen.

Hemma fixade Tilda ett fotbad till sin mammas trötta fötter*sötnos*.

Det blev lite fotbad för tjejerna också.

I kväll blir det nog en tidig kväll är ganska så trött!


Kommentarer
Postat av: angel

Vad roligt att du har börjat att blogga :)

Jobbigt att ha breda fossingar :(Jag är jättetrött nu kommer sova jättegott i natt

2010-07-06 @ 21:44:04
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: Mehtap

Tack gumman! Ska bli kul att läsa, kram :)

2010-07-09 @ 12:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0