Cykeltjuv

Idag cyklade jag, Tilda och Elvira till backaplan.
För att shoppa lite till Tilda.
Som ständigt behöver nytt för hon växer så det knakar.
Det var otroligt varmt så på slutet var det kämpigt för Tilda.

Jag ringde gubben när vi var på hemväg för jag ansåg att det skulle bli tufft för Tilda att cykla hem.
Så han kom för att hämta barnen,
När jag skulle låsa upp cykeln så hade min cykelnyckel ramlat av från min nyckelknippa*suck*.
När gubben kom berättade jag vad som hade hänt som ringde vår vän O som kom som sågade av cykellåset.
Det kändes lite kriminellt att göra så, som om vi skulle sno cyklarna,

Nu håller jag på och packa inför campingen till Grebbestad i morgon.
Jag tycker att det är lustigt att våra kläder bara försvinner från vårt hus.
Jag hittar inte Tildas fleecetröja någonstans och något annan varm tröja har jag inte till henne.


Det ska bli gott  att åka hemifrån ett par dagar nu!
Håller tummarna för att M och D från Norrland kan komma och besöka oss i sommar!

Kommentarer
Postat av: Mehtap

Hej gumsan!

Ja du de dar vandrande kladerna inte ar roliga. Kul med tjuv kanslorna, jag kan saga jag vet precis hur det kanns for jag sjalv blev behandlad som tjuv av manniskor som jag trodde kanner bra i veckan, det gor ont. Mycket ont med tanke pa de kanner mig! Vad kul att Tilda kan cykla anda till backaplan. Hoppas vi kan komma till Gbg 3 st eller 2 st, vi far val se, den som lever den lider eller hur min skona?

2010-07-22 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0