Årets sista dag!

Jaha då var det nyårsafton känns som det kom en överraskning,
Vi har inte planerat något för idag utan tänkte ha en lugn och skön kväll äta gott,spela spel med barnen.
Min kompis kom hit idag så nu hann vi inte handla eller planera speciellt mycket har inte ens vin.
Men det går nog bra ändå nu lagar jag lite mat och sedan drar vi en sväng till barnens farmor
Det känns faktiskt skönt att bara ta dagen som den kommer. För jag känner att 2011 måste jag priotera annorlunda och inte ta på mig för mycket.För jag tycker 2010 har varit ett mycket slitsamt år både privat,jobb och skola.

Jag blev så glad att min kära väninna Mehtap ringde idag, vi började prata om att träffas så nu har vi i princip bestämt att hon skulle komma hit i februari *jippie* så nu känns det som att jag verkligen har något att se framemot.

Ha ett fint 2011 för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0