Shopping dag!

Idag hade vi verkligen mycket på programmet och det bästa av allt vi lyckades med allt vi bestämt oss för att göra.
Vi var på Hornbach köpte en mellan/mörkgrå golvmatta till köket.
Sedan bar det iväg till frisören där bägga barnen klipptes, skönt Tilda blev nöjd hon är livrädd att frisören ska klippa för mycket.
Efter var det dags att leta gardiner till köket hittade ett par billiga panelgardiner, och det råkade visst bli nya till vardagsrummet också.
Vi gick till hm köpte lite kläder till barnen. Därefter bar det av till truimf glass barnen fick äta glass tillsannans med farmor, och jag hann med en sväng på rean på Kappahl.

Väl hemma var vi sura,griniga och hungriga så det blev att snabbt sätta igång maten.
Det grillade köttet blev supergott!

Efter maten blev det godisätning för barnen, och Stefan satte igång att såga och sätta ihop resten av hyllan medans jag röjde av disken.

Nu har vi slöat ett tag och jag är sömning och funderar på en tidig kväll. Ska väl försäka få Tilda i säng Elvira somnade gott framför tv.n i kväll.


Kommentarer
Postat av: julia

kan du besöka min blogg:)?

2010-08-16 @ 18:21:07
URL: http://juliaakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0