En härlig dag!

Idag tycker jag att det varit en bra dag trots storm,regn och rusk rena hösten känns det som.
Jag tycker det går väldigt bra på jobbet ,känns som barnen trivs bra och är glada för det mesta även inskolningarna funkar bra i gruppen.Tycker att jag och mina kollegor kompletterar varandra på ett bra sätt. I morgon ska vi ha kvällsplanering, och vi får en chans att sitta ner och planera och diskutera hur vi vill jobba vidare med barnen.

Idag slutade jag tidigt och hämtade Elvira på förskolan och Tilda i skolan.
Jag måste säga att det kändes märkligt och högtidligt på något sätt att hämta Tilda i skolan för första gången. Åhh vad åren går fort!

Efter jag hämtat barnen åkte vi till backaplan och mötte farmor där. Tilda och Elvira fick varsin vattenflaska eftersom Tilda behöver det i skolan. Tilda tycker hon behöver nya regnkläder så vi gick och tittade på KappAhl blev inga regnkläder utan farmor köpte t-shirt, joggingbyxor och munkjacka. Vi käkade på mc Dolnald också. Stefan kom mötte oss på coop och vi fick handlat det nödvändigaste.

Väl hemma var det dags för våra vanliga kvällsrutiner.
Nu sover barnen, Stefan pluggar och det ska också göra nu.

Hej svejs så länge och du som läser detta kommentera .Än så länge är det mest Mehtap och Carro som kommenterar men jag vet att ni är några fler som läser min blogg.

En stor kram till Mehtap och Carro som är mina trogna bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: mehtap

Hej gullet!

Kul att lasa om ditt liv. Saknar dig oerhord och tanker ofta pa dig. Skont att hora att det gar bra pa jobbet och du pluggar hemma, ajaj bara firtsatta pa samma satt. Sjalv tog jag en timmes kvallspromenad och joggade jag orkade i kvall, 10minuters jogging och resten promenad, kan alltsa inte jogga far hemskt ont i ryggen med en gang. Skont var det iaf. Ska duscha nu och sedan lasa Bibeln och lagga mig, en ganska intensiv vecka pa jobbet hittils har jag haft. Far behalla samma tjanst tom sista december forresten, skont att slippa behova valja ngt just nu, skulle nog valja begrava mig om det vore mojligt, men gar nog inte!!! Puss sotnos



2010-08-25 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0