Restaurangbesök och kulturdag

I fredags skulle jag och Stefan på after work med kooperativet.
Vi åkte till baren där vi skulle träffas men då vi var lite tidiga hade inga andra kommit.
Så vi bestämde oss för att gå och käka vi åt på en grekisk restaurang.
Jag hade en sprängande hududvärk och jätteont i halsen har haft det från och tiill i snart två veckor.
Så jag sa till Stefan att jag ville åka hem vi förbi baren igen men inga var där så vi beslutade oss för att åka hem.
Vi åkte hem och käkade chips och tittade på Idol det var mysigt att bara vara hemma vi två.
Vi bestämde oss för att sitta och titta i sängen och titta och snart sov Stefan sött.

Igår träffade jag Carro det var roligt vi hade inte träffats på evigheter.
Först gick vi på stan en sväng sedan gick vi till stadsmuseet för en guidad tur om dåtidens barnomsorg till dagens förskola.
Sen begav vi oss till Kronhusbodarna det är så vackert där.Promenad till avenyn för tittande i affärer och lite intag av mat.
Vi gick in på Kicks där jag köpte dagkräm och foundation och blev snabbt lite fattigare. Tiden sprang iväg och vi upptäclte att vi inte skulle hinna med konstmuseet som vi planerat så det får bli en annan dag.

Vi åkte hem och väl hemma umgicks jag med flickorna hela kvällen vi spelade spel och lekte med barbiedockor.


Kommentarer
Postat av: mehtap

Hej sötnos!

Alltid lika kul att läsa det du skriver:) Vilken härlig kväll du och S haft!

Under bar dag med Caroline också, önskar jag också kunde spendera tid med dig, saknar dig massor, kram

2010-11-22 @ 20:14:29
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0