Plugga

Sitter här som vanligt med panik i sista stund i morgon är det inlämning*suck*.
Jag ska skriva om ett arbete på enbart två sidor, har verkligen försökt och banta det men ändå hamnar jag på tre sidor Utan att ens lagt ner så mycket tid på analysen än.Jag känner att jag inte är ledig sedan jag började plugga tills på måndag skulle vi ha läst en ny bok. Men jag har inte ens hunnit beställa den ännu.En kompis skulle ha kommit förbi och hjälpt mig med uppgiften men det körde ihop sig.Vill inte sitta här vid datorn dag ut och dag in vill ju hinna med det sociala också. Jag brukar ta mig tid till det, men när jag gör det får jag ångest över att jag borde varit hemma och pluggat.Tre jävla år till på detta viset usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0