Glömde telefonen i bh:n

Ja då det slut på lugnet på jobbet. Vi har nästan haft full barngrupp denna vecka och idag kom två av våra inskolningar
Måste ända säga att jag tycker att vi har det väldigt lugnt på avdelningen än så länge.Jag jobbar med två kollegor som inte stressar upp sig i onödan, och det smittar väl av sig på barnen och hos mig också. Jag hoppas att det fortsätter så.

När jag kom hem idag märkte jag att jobbtelefonen var kvar i min bh. Jag hade inga fickor när vi var ute på gården idag. Den var så liten så den fick plats i min bh.Så lätt att få med sig hem.

Jag tog en kort promenad med Carro idag efter jobbet. Det var skönt måste verkligen komma igång och röra mig har lagt på mig en massa onödiga kilon. Fyy va det är tråkigt att tänka på mat och motion jämt. Men vad göra?

Kommentarer
Postat av: Mehtap

Kul att du skriver igen. Komiskt var det med telefonen, tank vad praktisk att vara kvinna och ha en extra ficka, haha. Hoppas det fortsatter lika lugnt och skont pa jobbet.

2010-08-18 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0