Deprimerande

Alla kläder sitter åt och det enda jag kan ha på mig är tights.
Jag vägrar att köpa nya byxor för jag accepterar inte att jag gått upp så mycket i vikt!
Jag förstår inte varför jag tillåter mig själv att äta mig så här fet gång på gång.
Nu har jag gått upp över 10 kg på ett år.
Emellanåt försöker jag äta bättre och röra mig mer, men snart ger jag upp och sitter och vräker i en massa onödigt.
Jag undrar när jag ska hitta ett sätt som jag orkar hålla mig till.
Jag mår ju inte bra av vara så här överviktig.

Undrar varför jag tar till maten så fort livet är lite tufft.
För tufft är det många gånger och det senaste har verkligen varit det.
Jag har haft ett slitsamt år med ett arbetslag som inte funkade det tog mycket av min energi och ork,jag började plugga vilket var tuffare än jag trodde, Stefan blev arbetslös det visade sig att det var inte så lätt för honom att hitta något annat heller.Eftersom han inte har så mycket utbildning.
Min kära väninna och jag fick ingen chans att träffas i sommar av olika anledningar.

Men det här året ser ljusare ut jag började jobba i ett nytt arbetslag som verkar lovande hitills,
plugget fortsätter, Stefan börjar plugga och jag ska på något sätt träffa min kära väninna snart.

Nu blir det cykla till jobbet framöver, promenera, kánske börja dansa Zumba och äta nyttigare!

Kommentarer
Postat av: angel

Hej vännen . jag stöttar dig gärna och jag behöver också gå ner i vikt..suck hatar att vara så här tjock..Hoppas att du får träffa Methap snart



2010-08-21 @ 15:28:20
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: mehtap

Hej gumman!

Det daliga var da, atandet och var da nu ser vi framat och tar nya tag. Livet ar tufft ibland olidligt men som en vis manniska sa en gang i for tiden, Vad har vi for val? Minns du vem detta var? Yes det ar ju jag! Det blir battre och kommer att bli annu battre for dig, for mig gar det ganska daligt sedan sommaren och fortsatter an idag, men vad har jag for val? Kommer inte Jesus och hamtar mig sa far jag val fortsatta, du ocksa. Onskar dig en harlig tid framover och ork och lust. Kan jag ga ner i vikt kan vem som helst, det vet bade du och jag. Puss och kram och du, vi kommer att traffas pa nagt satt snart.... Ta val hand om dig

2010-08-22 @ 23:57:13
Postat av: Monika

Zumba ska bli roligt att testa på lördag!

2010-08-26 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0