Ångest

Just nu snurrar det mycket i huvudet.
Det är sista semesterveckan och viss ångest gör sig påmind.

Jag känner stor sorg för att min kära vän M och jag inte fick chansen att träffas i sommar.
Skit att det ska vara så långt och dyrt att hälsa på varandra!
Det känns så hemskt ,även om jag vet att vår vänskap består även om vi tyvärr inte kan träffas så ofta.
Hon och jag har ett starkt band mellan oss och vi kan dela  både glädjeämnen och elände mellan oss.
Vi brukar kalla oss för systrar.

Ang jobbet så blir det nog bra när jag väl är där.
Jag börjar i ett nytt arbetslag och det känns bra.
Ska bli kul att se om barnen växt mycket under sommaren.
Känns också bra att vi endast har fyra inskolningar, mot förra året då vi hade 13 inskolningar och jag hade 3 nya kollegor. Det var väldigt tufft!

Nästa ångest skolan upptäckte idag att jag skulle läst ytterligare en bok.
Så nu är den beställd.
Jag borde kanske ha börjat skriva på rapporten i sommar.
Men jag har verkligen varit helt slut!
Men nu sitter jag här är och stressad igen åhh jag måste hitta ett bra  studieupplägg framöver.
Kan ju inte hålla på så här och stressa hela studietiden.

Nej nu ska jag sätta fart och plugga!

Kommentarer
Postat av: angel

Tråkigt att du inte fick träffa M :(

2010-08-04 @ 16:02:30
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: mehtap

Min alskade syster!

Vi kommer sakerligen att traffas snart pa nagot satt. Det kommer att ordna sig, jag behover dig mycket just nu och vara cappuccino stunder och behover skratta at alt och alla ink. at oss sjalva. Skont att det inte blir manga inskolningar i host jag vet ju hur tufft det kan vara. Glom ej att ha med dig extra horselskydd i ditt skap pa jobbet i fall du glommer i byxfickan. Tack for att du finns, jag ar jatte glad att jag har dig som min syster. Vi hors. Kram, halsa fam.

2010-08-05 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0