Livet rullar på.....men jag känner mig inte delaktig i det.

Ärligt talat jag vet inte vad jag ska göra!Börjar tro att jag befinner mig i en livskris eller kanske det är 40 års krisen som spökat tro?Dagarna går jag gör det jag måste men har ingen glädje och energi till något. Detta har pågått  i flera veckor nu Det ät första gången på mycket länge jag känner att jag inte kan resa mig igen. Känner mig helt tom och orkelös.

I morgon ska jag prata med en i skolan hur jag ska orka och lägga upp  studierna framöver.Jag har lämnat en enda uppgift på denna kurs Vet inte hur jag ska göra vill ju egentligen fortsätta plugga så att jag kan ha lättare att byta jobb senare.Samt att jag tycker det är intressant och att jag har lärt mig en massa sedan jag började i skolan.Men det är inte lätt  att orka när man har en tuff arbetsmiljö och ett familjeliv som ska funka dessutom.

Funderar på att kontakta en psykolog ocb prata av mig om en massa tråkiga saker som hänt mig tidigare i mitt liv.Men när jag tänker på det blir jag stressad över hur jag ska hinna med och gå till en psykolog och dessutom kommer saker upp som kan vara jobbigt att tänka på.Men det är ju inte heller bra att gå och ha en massa gammalt som påverkar mig i min vardag.

Faaaaaan vad livet kan kännas svårt ibland!

Kommentarer
Postat av: mehtap

Gumman, vi måste träffas och umgås. Det behövs verkligen. Tänker på dig, saknar dig, önskar dig det bästa. Ber för dig!Kram

2011-05-18 @ 00:23:43
Postat av: Emelie.

Jag behöver verkligen hjälp!

Var brukar du ha dina ringar?

Klicka in på min blogg och ge mig tips, snälla..behöver inspiration!

KRAM

2011-06-18 @ 13:07:39
URL: http://bergstromemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0