Min dag

Idag var vi en sväng på Backaplan och gjorde några ärenden.
Gick in på Lindex och shoppade lite, då det var halva reapriset fullkomligt älskar rea.
Gjorde några riktigt bra fynd.
Sen handlade vi lite på coop och därefter åkte vi hem till barnens farmor och grattade henne.
Jag bestämde mig för att promenera hem och tog en extratur och satte upp några affischer inför öppet hus på vårt föräldrakooperativ.
Gud vad gptt promenaden gjorde känner mig som en ny människa!
Elvira och jag har lekt lite affär och snart blir det att se på fångarna på fortet och käka lördagsgodis.            

Kommentarer
Postat av: Angel

åhhhm rea är kul ;)

2011-01-24 @ 16:20:55
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0