Inte speciell kul början på 2011

Vi åkte hem en sväng till barnens farmor på nyårsafton.När vi varit där ett tag sätter sig Elvira i mitt knä och spyr över mig som en kalv.Fyy jag hatar verkligen spyor blir illamående direkt.
Vi fick göra i ordning henne och ge henne rena kläder sen somnade hon i mitt knä helt utslagen.

Tilda valde att stanna kvar hos farmor och vi åkte hem och skålade i bubbel alkofritt vin.

På natten vaknar jag av smärtor i magen och sover inte speciellt bra.
Hela dagen får jag springa fram och tillbaka till toaletten. Blir illamående så fort jag äter elle dricker någonting.På natten är det dags för Stefan att spy som en kalvSå vi känner oss rätt matta idag..Nu i kväll har jag ätit middag men fyy nu mår jag illa igen.

I morgon börjar vi våran nya kurs men den får jag hoppa över.
Hoppas på att jag och övriga familjemedlemmar är friska på tisdag för då är ledigheten slut och jag ska börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0