Haft en underbar helg på Smögens havsbad

Tidigt lördag morgon begav jag mig iväg till centralen för att ta tåget till Svenshögen.
Där mamma mötte upp för vidare färd mot Smögen.
Väl i Smögen börjde vi med en loppis då min syster Ida är tokig i loppisar.
Sedan åkte vi till hotellet och checkade in och tog en smaskig lunch på hotellet.
Mamma och Julia började med behandlingar och jag och Ida tog en promenad i ett blåsigt smögen.
Sedan blev det simning i poolen och bubbelbad innan det var dags för min behandling en 25 minuters halvkroppsmassage.Det var jätteskönt men han måste ha kommit åt någon nerv ,för jag blev så otroligt snurrig i huvudet och började må illa efteråt.Mer spa och sedan gav sig mamma och systrarna iväg till ett träningspass medans jag hoppade det pga av jag fortfarande mådde illa. När de kom tillbaka blev det en trerätters mddag med spännande smaker. Det märktets att vi var i smögen för det servades enbart fisk.En massa prat blev det också om ditt och datt b la  gamla minnen både roliga och jobbiga så jag fällde några tårar också.
Sedan blev det att krypa ner i sängen helt slut. På morgonen blev det en smaskig hotellfrukost mer spa och en promenad i smögen innan det var dags att bege sig iväg hemåt igen. Jag och Ida tog en lunch hos mamsen innan det blev dags för att bege sig iväg mot Göteborg igen. Väl hemma igen var det dags för de vanliga söndagsrutinererna igen som att duscha barnen. När barnen lagt sig tittade jag på tv i sängen en stund innan jag somnade gott efter en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Angel

Tack själv salsadrottningen..

Kram dark head

2011-02-12 @ 12:34:13
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: mehtap

Vad underbart ni har haft!

2011-02-13 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0