Så jäkla låg

Jag befinner mig i värsta svackan i livet och vet inte hur jag ska mig ur den.
Har ingen energi och ork skulle man kunna skulle jag gå i ide ett tag och bara sova,sova,sova.
Igår somnade jag vid 19.30 tiden och gick upp vid 7 tiden i morse. Visst något piggare men ändå ingen energi.Försöker plugga men fattar inte vad jag ska göra och blir deppad av det också.
Har jag drabbas av 40 års krisen eller?


Någon som gjorde mig glad i alla fall i helgen var det fina vädret och mitt nya wii spel zumba fitness.
Jag och barnen dansade loss och hade jättekul!

I love Zumba!

Jag dansar loss i en salsa


I eftermiddag ska jag och barnen träffa farmor vi ska gå till Backaplan och kolla på lite nya kläder inför barnens födelsedagar. Dags att planera för deras födelsedags kalas också.

Hej svejs så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0