På allmän begäran!

Nu har jag fått höra av Mehtap att jag inte bloggat på länge.
Så får väl göra henne nöjd och vad gör man inte för en god vän.

Igår hade jag en riktigt mysig dag med Elvira på stan.
Hon var så duktig och följde till många olika butiker utan gnäll.
Givetvis var det lite muta förstås.
Vi började med mc donalds där hon fick en stor och god mc flurry magnum, det var en given succe eftersom hon älskar choklad. Vi satt och pratade och hon åt och var nöjd.
Så fort vi varit inne i en affär sa hon vad ska vi sen?
Det märks att hon börjar bli stor så det var nästan som att ha en väninna med sig på stan.

Jag fick köpt ett par jättefräcka gummiskor till henne och två par skor till Tilda. Det ena paret har jag lämnat tillbaka igen. Att köpa något till Tilda utan att hon är med är nästan omöjligt. Det sitter hårt det skaver etc säger hon..Men jag lyckades ju faktiskt köpa ett par skor som hon ska på gympan och hon blev jättenöjd.Sen att skorna var en aning stora och att jag idag köpt en sula att lägga i. Det behöver vi ju inte tjata så mycket hon blev nöjd till slut och jag med. Börjat bli en aningen trött på att springa i affärer. Har ju varit i x antal affärer innan ungen blev nöjd!

Kommentarer
Postat av: mehtap

Alltid kul att lasa om ditt roliga liv, saknar! Kram

2010-09-30 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0