Något positivt

I morse ställde jag mig på vågen hade gått ner ca 2 kg sedan förra gången jag vägde mig. 
Har ju lagt på mig så mycket under det senaste året.
Så nu måste jag ta tag i det.

Jag har försökt äta lite bättre under den senaste tiden och mindre godis, glass etc.
Jag har även rört mig lite mer var ju på zumba i måndags, promenarade med Carro i tisdags och igår cyklade  jag till och från Backaplan.Det var så otroligt varmt att svetten lackade var tvungen att leda cykeln en bit.

Jag är hemma och vabbar med Elvira som hostar och är förkyld.Sedan blir det att cykla och hämta Tilda i skolan.
Så lite motion även idag!
Jag hoppas jag hinner träna zumba i morgon för det är ju så kul och svettigt!

Jag tycker att jag har en rolg treåring, så fort hon tycker något är bra så utbrister hon yippiee.
Jag tycker det är så sött.

Det är så skönt att Elvira äntligen slutat med blöjan, och det går bra för det mesta!
Hon vaknar på morgonen och säger ingen blöja hemma!

Kommentarer
Postat av: angel

Grattis till nedgången*Härligt!!

Bra att Elvira slutat med blöjan nu och går på pottan..*S*Sött av henne att säga jippe..Hon är så söt Elvira :)

2010-09-02 @ 18:41:11
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0