Jaha vad ska man för rubrik idag då?

I helgen var vi ju som sagt på Bassholmen i helgen. Måste ändå känna mig nöjd regnet kom inte förrän framåt eftermiddagen.Vi åt korv och bröd, sjung och hade krabbfiske. Det såg så festligt ut när barnen låg i långa rader på bryggan och fiskade.På kvällen blev det mer sång, middag, skattjakt i mörket och när barnen lagt sig satt några uppe och tjötade. Några modiga var nere och badade i mareld och bastade mitt i natten. Jag och Monika satt på balkongen och tjötade.

På söndagen packade alla ihop och det blev båttur tillbaka igen.
Vi och familjen Blom tog en liten  biltur till rådjursvik och gick på bryggorna.
Elvira ville bada och slängde av sig kläderna.
Sedan bar det iväg hemåt.
Jag och barnen var hos Bloms hela kvällen så barnen fick leka och jag och Monika tjöta ännu mer.
Monika är en supervän med henne har man aldrig tråkigt.♥

Idag var jag en sväng i skolan och sen shoppade jag lite träningskläder.
Nu ska jag, Monika och Linda på Zumba det ska bli kul♥.

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack för din kommentar!

stor hjälp! :)

2010-09-14 @ 07:20:57
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: angel

Kul att dansa Zumba. Vill jag med göra, Du är så duktig.

2010-09-14 @ 19:55:54
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: mehtap

Hej sotnos! Alltid lika roligt att lasa ditt roliga liv. Vad harligt att ni hade trevligt i helgen, det hade jag med, hehe. Underbart med vaninnor, ta val hand om varandra. Puss!

2010-09-15 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0