Hade en fantatiskt kväll med mina kära kollegor!

Tack till er kära arbetskamrater för en underbar kväll ,och ett extra tack till Fredrik som nu ska vara pappaledig i femton månader. Jag kommer att sakna dig sjukt mycket alltid lika kul och slänga käft med dig!Just nu stortrivs jag på jobbet med mitt arbetslag och övriga arbetskamrater ni är jättehärliga människor.Tror att det är görbra att vi gör saker utanför jobbet ibland ,så att vi ser varandra mera som privatpersoner.

Vi började med att äta en god middag innan det var dags för bowling.
Jag har aldrig spelat så bra förrut är stolt över mig själv!
Gjorde inget att jag kom sist som vanligt!

Därefter begav oss iväg på karoke det var så kul.
Jag, Amanda och Malin sjöng en hyllningsång till Fredrik vi sjöng en sån karl.
Skit va grymma vi var!
Jag uppträdde själv en gång då sjöng jag när vindarna viskar ditt namn och så uppträdde jag med Amanda och sjöng sommarnatt.Nästa alla arbetskamrater uppträdde minst en gång himla kul att jag och de vågade bjuda på lite skönsång hehehe.

De flesta drog vidare till Valand för att dansa men jag kände att det var dax att dra hem och lägga mig.

Idag var mattläggaren här och la in vår matta och det blev jättefint. Jag och barnen har varit på en lekplats i det härliga höstvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0