Dagen idag

Hejsan!

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll.
Först skulle Tilda uppträda på vårväderstorgets bibliotek.
Hon var jätteduktig!

Sedan bar det av till 421 och projekt inhandla vinterskor och termobyxor till Tilda.
Vilket projekt alltså min dotter är så kinkig när det gäller skor och stövlar ,jag tog fram den ena paret efter det andra innan jag tillslut hittade några som dög åt henne. Kan ju tilllägga att skorna var en aningen för stora men jag orkar inte med en massa gnäll och springa i 18000 affärer innan jag lyckas.Köpte förresten många par skor Tilda fick ett par vinterskor ett par fodrade gummistövlar, Elvira fodrade gummistövlar,jag urläckra lila vinterskor enligt mig själv som passar bra till min lila vinterjacka och Stefan fick ett par svarta vinterkängor.

Efter ett svettigt besök och leta vinterskor så struntade jag i termobyxorprojektet och vi gick in på ica maxi och handlade några småsaker.

Sedan åkte jag hem till Eva-Lena och tjöttade ett tag det var mycket trevligt!

Därefter var vi hembjudna till Monika och Owe god mat,dryck och trevligt sällskap.

I morgon blir det full rulle igen med köruppvisning i kyrkan, Tilda ska på kalas och jag och Elvira ska gå på bio.
Det blir biopremiär för henne så det ska bli spännande vi har inte bestämt film ännu.

Ska nog sova snart natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0