När man inte vet vad man ska prata om kan man ju alltid prata om vädret!

Hej hopp!

Tycker att det är himla knepigt väder vi har.
Igår tog jag en kvällspromenad det var så milt och skönt och fåglarna kvittrade!
Om det inte var för mörket hade jag trott det var en vårdag och inte 1 november.

Idag var det ett hemskt busväder och det blåste och regnade kraftigt.
Blev dygnsur när jag gick från jobbet ner till bussen.
Givetvis missade jag bussen och fick stå och huttra i en kvart innan nästa buss kom.



När jag kom till förskolan  för att hämta Elvira,blev jag inbjuden av en förälder att komma över på glögg och pepparkakor.
Vi var ett gäng mammor och barn som fikade och tjattrade hela eftermiddagen.
Det var verkligen jättemysigt!
Nästa gång snart ska jag bjuda hem de till oss.Jag är verkligen dålig på att bjuda hem folk.
Men desto bättre på att gå hem till folk.

I kväll har jag pluggat men kommer ingen vart känns det som!
I morgon blir det en lång dag med studiedag och apt ,men det ska bli skönt att slippa jobba i barngrupp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0