Intensiv helg

Helgen började redan i fredags då jag  åkte med jobbet och bodde på hotell,åt och drack,tjöttade en massa och på lördagen blev det spa.Jag delade rum med min kollega Susanne alltså roligare kvinna får man leta efter. Hon har en sån rolig humor!Vi hade inte behövt ett enda glas vin för vi babblade och skrattade redan på vägen dit.På rummet satt vi och tjöttade och drack vin och höll på att aldrig komma in i duschen för att vi tjötade så.Vår kollega kom och gjorde sällskap ett tag tror nog att hon tyckte vi va lite för mycket. När vi väl lyckades bli klara begav vi oss iväg till några kollegor för lite förfest innan middagen. Det var mycket trevligt!Vi gick ner och åt och drack och babblade ännu mera.
Det var så kul men vi saknade ett dansgolv så jag dansade mellan borden istället!Efter några timmar började kollegorna droppa av men jag & Susanne och några kollegor  gick till ett av rummen där låg vi över deras sängar och käkade chips och babblade en massa. Runt tvåtiden gick vi in till oss vi var väldigt trötta. Susanne somnade på en gång medans jag låg och väntade på John Blund. Han ville inte riktigt besöka mig så det blev inte många timmars sömn.Några gånger på natten vaknade Susanne och då låg vi och pratade och skrattade.
Det var länge sedan jag hade så kul!
Dagen efter blev det hotellfrukost men hade dålig matlust.Sedan var det dags för spa men nästa gång ska jag inte vara så trött för sängen var mer lockande än spa just då och jag som älskar spa.

På kvällen var det dags för discoparty hos några vänner det hade jag sett framemot.
Men tyvärr var jag så trött att jag bara längtade hem till sängen.
På söndagen steg jag upp 12.30 det var skönt. Sen blev det lite handlade innan det var dags att hämta barnen.Väl hemma julpyntade vi till barnens stora glädje.

Idag är vardagen i kapp mig jag har försökt sitta och skriva på min nästa uppgift och det har gått så segt!
Snart dags att sova börjar tidigt i morgon!

Kommentarer
Postat av: mehtap

Vilken kul helg!

2010-12-03 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0