Tapeter,golv och cykeljävel med punka

Idag fick vi för oss att åka och titta på tapeter och golv till vårt kök som ser väldigt slitet ut.
Vi flängde runt som tokar. Både barn och ungar var irriterade tillslut. Elvira sa flera tusen gånger jag vill inte vara här. Att ha med barn i ett byggvaruhus är ingen höjdare. Vi åkte till IKEA så att barnen fick busa av sig i bollhavet. Efter en halvtimme ringde mobilen då hade Elvira tröttnat och ville vara med sin mamma. Jag slog på stort på IKEA idag köpte en grön potatisskalare för 9 kr. På Hornbach hittade vi en snygg tapet som vi funderar på men det är verkligen inte lätt att bestämma sig. Hemma grillade vi kött och sedan tänkte jag ta en cykeltur. Hann cykla en bit innan jag fick punka det var surt. Tog mig bort till Ida vi tog en promenad köpte en glass och en låda jordgubbar. Vi käka jordgubbar och drack ett glas rödvin och pratade en massa. Mycket om jobbet blir det ju eftersom vi är kollegor. Sedan blev det dags för mig att ta min punkterade cykel och bege sig av hemåt.

Kommentarer
Postat av: Carrogurka

Du skriver bra och på.ett roligt sätt.::-)

2010-07-08 @ 01:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0