Mysigt hos familjen B

Igår ringde min kära vän M hon tyckte vi skulle komma över för en fika innan det skulle åka till Skåne.
Min kära väninna och jag är nog rätt lika vi älskar shopping. Så vi åkte och shoppade en sväng först. Hittade en massa fina kläder till mig på Kappahl på rea. Sen blev det en sväng till shoppingcentret i Högsbo också. Där hittade jag varsin tröja till barnen som de blev nöjda med. Givetvis hittade M också en del till sig själv och barnen.

När vi kom hem till familjen B åt vi korv med bröd, kex,ost och drack vin.
Vi åt odh drack gott och pratade om allt möjligt.
Klockan blev visst halvtre innan vi var hemma.
Väl hemma kunde jag inte sova.

Gud va mysigt det är med semester och spontana sommarkvällar i goda vänners lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0