Chockad

I morse nej inte i morse förresten nu i eftermiddag vaknade jag kl 14.00, jag tänkte jag måste väl ändå ha läst fel på mobilen. Så jag blev tvungen att dubbelkolla! Det var sant!Har väl inte hänt sedan tonåren att jag sovit så länge!Igår var jag hemma hos en kollega som bjöd på mat och vi åt och drack och pratade en massa. Mycket trevlig kväll med sina jobbarkompisar. Några av oss gick vidare tilll excet och dansade loss. Inte mitt favorritställe känner mig lite för gammal där. Men väldigt bra musik!Stefan och barnen var hos hans mamma igår och bägge barnen sov över där. Så det var väl därför jag lyckades sova så länge!Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag. Barnen och gubben är fortfarande inte hemma. Ska jag gå ut i solen eller ta fram dammsugarnen tro?Bloggar kanske lite mer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0