Camping och seglarliv

Vi har varit iväg på camping ett par dagar. Det var mysigt och vi hade tur med vädret. Regnade på söndag morgon när det var vår sista dag på campandet. Vi åkte dit med S syster med familj.Vi träffade även S kusin med familj som bor i Grebbestad.Vi åkte turisttåg och grillade och drack vin varje kväll. På lördagen var det fint väder så det blev en dag på stranden.

På söndagen hoppade jag och barnen på mina föräldrars båt och seglade iväg.
Jag älskar att segla skulle vilja lära mig att segla och skaffa en egen båt
Vi låg i smögen över natten. Oj vilket liv det var!
Det skränades och spelades hög musik så det var inte lätt att sova.

Nästa dag seglade vi iväg till Bohus- Malmön ett mycket vackert ställe.
Det var kanonväder och vi solade och badade.
På tisdagen blev det en lång segling ända till Ödsmål.

Vi sov en natt i lillstugan innan det bar iväg hemåt till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0