Att göra en regnig dag!

Idag vräkte verkligen regnet ner hela dagen. Så jag åkte till stan och träffade Eva- Lena.Vi började med att ta en kopp te och pratade en himla massa. Det slår mig hur olika det är med olika kompisar vad man pratar om. Hon och jag pratar mycket om livet och hur svårt det kan vara ibland.

 Sedan gick vi till värdldskulturmuseet har bara varit där en gång tidigare. Så det var kul. Hade lite intressanta utställningar.

Efter det gick vi till frågetecknet och käkade sedan promenerade vi iväg in till stan.
Tittade i några affärer men köpte inget.

Väl hemma tog jag i röjningen av barnens kläder idag blir det att fortsätta i källaren.
Fattar inte att vi har så mycket kläder. Men ändå ibland känns det som man inte har någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0