Zumba, hallonsorbet och teaterplaner

Igår hade jag en riktigt trevlig dag med kära vännen Monika.♥
Abf hade öppet hus så jag och Monika gick och provade zumba vilket vi varit väldigt nyfikna på ett bra tag.
Vi blev helt sålda!Jättekul och relativt lätt och hänga på för mig som har jättesvårt för koordination.
Sen visade det sig att tjejen som ledde passet leder zumba på flera håll på hisingen*gilla*.

Efter passet tog vi en promenad i haga och í vasastan.
Vi köpte hallonsorbet i haga och tog en tur till klippan och åt glassen där.
Det var mysigt men lite väl blåsigt.

Vi bestämde oss för att äta middag tillsammans med våra familjer senare på kvällen.

Jag och Monika smider en massa planer just nu.
Igår pratade vi om att börja spela teater. 
Vi kom fram till att vi ska sätta upp en egen teaterföreställning,och spela på olika förskolor och skolor.
Bara för skojs skull!Vad det blir för teaterföreställning får ni veta längre fram.
Jag hoppas våra teaterplaner blir av för jag älskar verkligen att spela teater!









                    

Kommentarer
Postat av: mehtap

Ohh vad kul! spannande med modiga tjejer. Onskar er all lycka med alla forberedelser och forestallningar. Vad roligt alltsa, tack for samtalet i kvall ocksa gullet. Kram

2010-08-29 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0