Så trött

Ojoj igår blev det fest igen hemma hos kollegan Sara.
Var hemma en sväng hos Ida först och tjatade om att hon skulle med.
Vi hade en trevlig kväll med mycket prat.
Vi gick till Pustervik det spelades väl inte musik i min smak,men ju bra att gå till något nytt ställe ibland.
Idag är jag så trött orkar inte göra någonting. Hade ju tänkt fortsätta att städa men det tar emot.
Men mitt favorit är given nämligen Hard rock Cafe de har oftast bra musik, gott om plats och trevlig stämning. Där kan jag dansa i timmar tills fötterna värker.

Nu sitter jag här vrålhungrig ,och väntar på att Stefan ska bli klar med tapetersringen så jag kan komma in i köket.
Skit i morgon börjar jobbet fem veckors ledighet är över.
Semestern går ju alltid så snabbt!

Kommentarer
Postat av: angel

hard rock är bäst!

2010-08-09 @ 10:21:25
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0