Jobbet i full gång!

Nu har man avklarat tredje dagen ,så nu har jag börjat fatta att jobbet är i full gång igen!
Jösses vad vi har slitit på vår avdelning fullt med bananflugor och silverfiskar så snart har vi skurat i varendra vrå. Förutom det har vi möblerat om, bytt gardiner, sorterat, diskat leksaker mm. Jag är väl den som gjort stora delar av det medan mina kollgor har gjort d v s lappar,solar, födelsekort et c. Nu börjar vi få riktigt fint på vår avdelning så det är kul och komma till jobbet.Jag ser framemot denna terminen med mitt nya arbetslag.
Vi har haft en lagom skara barn på fyra stycken så det har nästan  känts som vi är en familj.
Som har gått och småpusslat och myst tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0