Fixa i hemmet

Igår ringde min svärmor och frågade om vi börjat tapetsera,Nej svarade jag vi har så svårt att bestämma sig.
Hon sa att vi kunde bara börja riva ner så känner vi oss tvungna att bestämma oss.
Hastigt och lustigt började jag  riva ner medans Stefan var på bio med Tilda,
de såg Shrek 4. Stefan blev väldigt förvånad när han kom hem.

Jag rev och rev nästan hela dagen sedan hjälpte Stefan mig när han kom hem från en fisketur.
Så idag får vi fortsätta med att sandpappra och förbereda inför själva tapetseringen.
Det känns väldigt spännade då det är första gången vi tapetserar själva.
Vi är väl inte jättehändiga och nog lite fega att pröva.

Fick också för mig att köpa en byrå så att jag kan ha alla mina kläder i vårt sovrum istället för i barnen.
Så igår hittade jag en malmbyrå på blocket, som vi ska titta på idag.
Hoppas det hjälper till så att vi får lite bättre ordning här hemma.
Ibland har jag lust att skriva till ett inredningsprogram för att få hjälp med all praktiskt förvaring.
Så att hemmet skulle se lite finare ut.
Jag fattar inte människor som lyckas med detta, Här känns det som det aldrig är ordning och reda.
Hur mycket vi än röjer.

Så idag fortsätter vi och fixa här hemma och i eftermiddag ska jag på after work med några goa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0